2010/09/28

DBH 1: jada baditugu gure blogak!!

Sale bada, dagoeneko denok bloga daukagu, orain hasiko gara gure artean helbideak trukatzen eta iruzkinak jartzen.

Hau aste honetako lana:

  1. bloga ireki eta aurkezpen bat egin
  2. zuazan gertatutakoa kontatu beste sarrera batean gutxienez 200 hitz eta 4 argazki erabilita
  3. jarri hemen iruzkin bat zuen blogen helbideak adieraziz
  4. zuen klasekide GUZTIEN sarrerak iruzkindu
  5. astean zehar gai libre baten inguruko beste sarrera bat egin
txispun

10 comments:

noelia said...

kaixo david!!!
nire helbidea da:
www.noeliarentxokoa.blogspot.com
noelia

Irene. said...

kaixo david!! Irene naiz eta hau da nire bloga :
http://blog-irene-irene.blogspot.com/

izan said...

www.izantxokoa.blogspot.com



izan

ruben said...

david sure blogaren izena nirearen antzekoa da rubenentxokoa.

Aitor said...

Kaixo David

Nire blogaren helbidea http://aitorrenbloga8.blogspot.com/

Sartu sarritan

jokin said...

kaixo

hau da nire bloga:

jokinengauzak.blogspot.com

jokin said...

kaixo ni jokin nais eta nire bloga da:www.jokinengauzak.blogspot.com

Irene. said...

jokin nais z-rekin da.

alba said...

Kaixo David Alba naiz eta hau da nire bloga:
www.albabargotanbai.blogspot.com

guillermo said...

Kaixo David Guillermo naiz.


guilleoion.blogspot.com