2008/09/22

DBH 2: musika taldea


Martxan jarriko ditugu gure web guneak; horretarako aukeratzen duzuen musika taldeari buruzko lana egingo duzue.
Hauek dira lanaren irizpideak:
  • orrialde guztiak aurkibidea izan behar dute.
  • taldekideen biografia agertu behar da
  • argazkiak eta bideoak egon behar dira
  • iazko eta aurtengo kontzertuen zerrenda, prezioak,... agertzea gomendagarria da.
  • taldearen diskografia, diskoen azalak eta diska bakoitzaren abestiak agertu behar dira.
  • zuen iritzia, zergaitik duzue gustuko, abestirik gogokoena...
Epea: urriak 20 Animo eta aurrera...

11 comments:

Raquel Izaga said...

Rihanna hartuko dut.

Raquel Izaga

julen said...

kaixo David nik berri txarrak egingo dut julen teberio

barriobusto 95 oihane said...

kaixo david nire taldea pignoise izango da

nekane said...

david ni Belinda izango da

EDER said...

Ni Eder naiz eta latzen hartuko dut

andoni said...

kaixo ni andoni naiz eta tierra santa egingo dut.



andoni.

ekaitz said...

mago de oz hartuko dut

motos tuning said...

ni kaotiko taldea aukeratu dut.

julen martin naiz

OpenMinded said...

Ekhi= Pereza

janire said...

chambaoren lana egingo dut

janire

ekaitz said...

nik ekaitz naiz eta mago de oz hartuko dut