2008/09/19

DBH 3: matematikak eguneroko bizitzarako

hona hemen gure gaurko ariketa, ea buruak martxan jartzen ditugun:

Araba euskaraz-eko materiala ailegatu da, eta zuek banatu behar duzue.
Guztira 500 kutxa dira eraman behar direnak Donostira, zuen furgonetan 100 sartzen badira ere Arabako poliziak bakarrik uzten dizue 20 eramatea aldi bakoitzan. Orduan Araban zaudeten bitartean gehienez 20.

View Larger Map
Erabili google maps-ak bidea aukeratzeko eta ibilbideen distantziak kalkulatzeko.
Furgonetaren kontsumoa hau da: 0.5 euro kilometroko.
Kalkulu orri batetan kalkulatu garraio osoaren kostea eta azaldu nola egingo zenuketeen.
Pentsatu zein da modurik onena: bilatu biderik motzena, eta kontuan izan kutxak bidean utzi dezakezuela zuen garraioak hobeto antolatzeko.
Hona hemen dokumentuaren eredua:


ele, ea nork lortzen duen modurik merkeena, eginda duzuenean:

  1. partekatu dokumentua nirekin
  2. Jarri hemen iruzkin bat zuen prozedura eta zenbatean atera zaizuen azaltzen.
Adibidez: "Nik lehenadabizi eraman ditut kutxa guztiak 20naka Valladolidera eta handik 100daka Donostira. Guztira atera zaizkit 8237169 euroak"

aio

11 comments:

idris said...

kaixo idris naiz

GORKA said...

ni bianara eraman dut kaxa guztiak eta gero bianatik donostiara
eraman ditut.niri atera zait 905 euro

jokin said...

ni eskoriatzara eraman ditut eta gero donostira.
emaitza=2185 €

ruben69 said...

kaixo davis ya bukatu dut esan ez kopiatxeko
diru asko gastatu dut

ruben69 said...

oionetik donostira joan naiz
50 bidai egin ditut
173 kilometro egin ditut
4325 euro gaztatu ditut

Unknown said...

Nik lehenbizi Logroñora joan naiz, ondoren Iruñera eta azkenik Donostiara joan naiz eta gustira 771 euri kostatu zait.

Casén said...

ni oyondik vianara eraman dut kaxak
gero vianatik donostira 147km egiten kaxa eraman ditut
gero bueltan arabatik pasatzen 141km egiten,askenean 752€ atera zaizkit

Aitor de la Villa said...

Aitor naiz eta 890€ kostatu zait. Lehenik montesolen utzi ditut, handik iruñara etaazkenik donostira

Unknown said...

Nik Oiondik Logroñora joan naiz odoren Iruinera joan naiz eta azkenik Donostiara joan naiz eta gustira 771 euro kostatu zait.

Anonymous said...

Buakatu dut eta oiondik alsasuara joan naiz eta an kaxak utzi ditut eta gero alsasuatik donostiara joan naiz. Totalean 2183.6€ gastatu ditut

arantza said...

KAIXO DAVID
Ni oionetik logroñora joan naiz eta gero logroñotik donostira joan naiz.